Mianem outdoor marketingu określa się wszelkiego typu działania zwiększające widoczność firmy w przestrzeni zewnętrznej. Specjaliści od marketingu outdoor, zwanego także out-of-home dysponują różnego typu narzędziami, które coraz częściej wymagają nie lada kreatywności, aby przygotowane kampanie reklamowe wyróżniały się na tle innych. O tym, jakie korzyści wynikają z wykorzystania outdoor marketingu przeczytacie w naszym najnowszym artykule.
– Ręczniki z mikrofibry reklamowe
Zalety outdoor marketingu
Outdoor marketing zajmuje istotną rolę w działaniach promujących firmy. Do najczęściej wymienianych zalet outdoor marketingu zalicza się m.in.:
– możliwość dotarcia do sporej grupy osób
– reklama stosowana w outdoor marketingu jest stosunkowo przystępna cenowo i widoczna przez całą dobę przez wiele tygodni, a nawet miesięcy
– prosty przekaz, trafiający do każdego odbiorcy.
Produkty Leżakowo wpisujące się w założenia outdoor marketingu
Poszukując wysokiej jakości produktów reklamowych dopasowanych do działań outdoor marketingu, warto jest skorzystać z bogatej oferty firmy Leżakowo. Zajmujemy się tworzeniem między innymi potykaczy reklamowych, które znajdują zastosowanie przed restauracjami, kawiarniami czy kwiaciarniami. Bardzo dobrze sprawdzą się także wszelkie meble reklamowe, w tym drewniane leżaki, krzesła reżyserskie i stoliki reklamowe, możliwe do wykorzystania w ogródkach gastronomicznych czy podczas eventów plenerowych. Nie zapominajmy także o winderach reklamowych, idealnie wpisujących się w kwestie outdoor marketingu. Wyróżniają się one mobilnością, dzięki czemu można zabrać je do samochodu i wygodnie rozłożyć podczas plenerowych wydarzeń. Polecamy wykorzystać także inne nasze produkty, w tym koce piknikowe z logo firmy, a także kostki eventowe, materace z nadrukiem czy poduchy reklamowe, które można wykorzystać na przykład na miejskich plażach czy w ogródkach gastronomicznych.
Klasyczne działania outdoor marketingu
Wciąż największą popularnością cieszą się klasyczne działania outdoor marketingu. Mowa tutaj przede wszystkim o reklamie wielkoformatowej osadzanej na budynkach, czy billboardach wznoszących się w pobliżu dróg. Tego typu narzędzia outdoor marketingu od lat są sprawdzonym sposobem promowania towarów i usług, które mogą być przykuwającym wzrok elementem miejskiego krajobrazu. Warto wspomnieć również o banerach, które są zdecydowanie mniejsze, ale przeważają one nad innymi narzędziami outdoor marketingu przede wszystkim ceną – są one znacznie tańsze niż billboardy i reklama wielkoformatowa, a także w łatwy sposób można zamocować ją np. na płocie.
Niesztampowe formy outdoor marketingu
Outdoor marketing często stawia na niestandardowe podejście w kwestii promowania firm. W tym celu wykorzystuje się między innymi reklamę ambientową. Ma ona tę zaletę, że nie pozostaje niezauważona, ponadto wpisuje się ona idealnie w tkankę miejską. Tego typu działania outdoor marketingu wykorzystują elementy miejskiej architektury, na przykład przystanki autobusowe, fragmenty ulic i chodników, a nawet latarni i koszy na śmieci. Warto zwrócić także uwagę na reklamę 3D, która chętnie wybierana jest w ramach outdoor marketingu. Sprawdza się ona szczególnie w zatłoczonych centrach dużych miast, co w sposób szczególny przykuwa uwagę osób ją mijających.
Sprawdź również:
– Jakie krzesła plażowe wybrać?
– Czym jest reklama ambientowa?