Sprawdzone pomysły na reklamę kwiaciarni?

Jak przygotować dobrą reklamę kwiaciarni?

Głównym elementem reklamy kwiaciarni są szyldy montowane nad lub obok wejścia do lokalu. Istotny jest tutaj dobór odpowiednio przygotowanych projektów graficznych, które będą oddziaływały na percepcję osoby mijającej kwiaciarnię. Odpowiednio przygotowana reklama kwiaciarni w sporej mierze przyczynia się do zwiększenia ruchu w lokalu i co za tym idzie, większą sprzedażą oferowanych produktów. Jako reklama kwiaciarni doskonale sprawdzają się również podświetlane szyldy oraz neony, które szczególnie przykuwają wzrok.

Leżaki drewniane

Windery

Witryna lokalu – najbardziej reprezentatywna reklama kwiaciarni

Poza szyldami niezwykle ważnym aspektem przygotowania reklamy kwiaciarni jest odpowiednie przygotowanie witryny lokalu. Wpisuje się to w założenia tzw. visual merchandising, czyli eksponowania oferowanych towarów i usług. Jako reklama kwiaciarni doskonale sprawdzają się przygotowane przez pracowników wiązanki kwiatów oraz różnorodne kompozycje z użyciem roślin. Będą one nie tylko efektowną oprawą dla lokalu – gotowe produkty mogą być sprzedawane klientom. Dla wzmocnienia siły przekazu reklamy kwiaciarni polecamy wykorzystać skrzynki reklamowe, na których możemy postawić wazony i donice z kwiatami.

Potykacze reklamowe

Workoplecaki z nadrukiem

O czym należy pamiętać przygotowując reklamę kwiaciarni?

Przygotowując kompleksową reklamę kwiaciarni, dobrze jest zadbać o spójny wygląd wnętrza lokalu oraz przestrzeni zewnętrznej. Poza szyldami warto wykorzystać stoliki reklamowe stawiane przed wejściem, które pozwolą wyeksponować kwiaty w różnorodnych odcieniach. Doskonałym rozwiązaniem jest również wybór potykaczy reklamowych – tutaj dostępność artykułów jest ogromna. Sprawdzą się drewniane potykacze pokryte farbą tablicową, pozwalające codziennie nanosić różne chwytliwe hasła promocyjne, ale można wykorzystywać także potykacze z umieszczonymi na stałe nadrukami. 

Ubiór pracowników z powodzeniem sprawdza się jako reklama kwiaciarni

Jednym ze środków reklamy kwiaciarni są elementy odzieży pracowników zatrudnianych w lokalu. Większość z nich nosi zewnętrzne elementy ochronne, czyli fartuchy, które zapobiegają zabrudzeniu ubrania brokatem, klejem na gorąco czy pozostałościami roślin. Doskonale sprawdzą się produkty tworzone przez leżakowo, czyli fartuchy z nadrukiem, na których można nanieść nazwę kwiaciarni oraz inne aplikacje związane z jej działalnością. 

Gadżety wykorzystywane jako reklama kwiaciarni to świetnie rozwiązanie na branżowych eventach

Kwiaciarnie możemy reklamować także podczas imprez branżowych, do których zaliczamy targi florystyczne, ale także targi ślubne. W ten sposób możemy zaprezentować swoje usługi szerokiemu gronu odbiorców. Dobra reklama kwiaciarni to między innymi gadżety wręczane potencjalnym klientom zapakowane w torby z nadrukiem. 

Chcąc dobrze zareklamować kwiaciarnię zadbajmy także o aktywność w sieci

Poza wymienionymi powyżej środkami reklamy kwiaciarni nie zapominajmy o aktywności w sieci. Dobrym pomysłem na reklamę kwiaciarni są regularnie publikowane informacje o przygotowanych wiązankach kwiatów czy krótkie filmiki prezentujące, jak samodzielnie przygotować dekoracje kwiatowe.

Ciekawe pomysły na reklamę restauracji

Jak skutecznie reklamować hotel?

Jak leżaki do opalania mogą reklamować twoją firmę?