Pylon reklamowy – co to jest?

Pod nazwą pylonu reklamowego kryje się nośnik reklamy zorientowany w pozycji pionowej, który wykorzystuje się zarówno w przestrzeni zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Reklamowe pylony kojarzone są głównie ze stacjami benzynowymi, przy których wznoszą się na wysokość kilku metrów. Są one charakterystyczne ze względu na system podświetlania z możliwością zmieniania nanoszonych informacji. Dostępne na rynku pylony reklamowe można z łatwością dostosować do potrzeb firmy czy jej wizerunku. Mają one wiele zalet, o których można przeczytać w najnowszym artykule.

Leżaki plażowe

Czapki reklamowe z nadrukiem

Ręczniki szybkoschnące reklamowe

Rodzaje reklamowych pylonów

Pylony reklamowe wyróżnia podobna konstrukcja – różnią je jednak cechy szczegółowe. Wśród najczęściej dostępnych rodzajów pylonów reklamowych możemy wymienić:

– pylony klasyczne

– pylony kasetonowe

– pylony podświetlane

-pylony dwustronne.

Poszczególne warianty pylonów różnią się również ceną oraz możliwościami zastosowania w różnego typu obiektach.

Pylon reklamowy zewnętrzny sprawdzi się przy wejściu do biurowców

Zewnętrzne pylony reklamowe umieszczane są głównie przy dużych biurowcach. Dzięki temu w elegancki sposób można umieścić logotypy i nazwy firm znajdujących się w obiekcie. Taki pylon doskonale się prezentuje i nie powoduje efektu przesycenia ogromem informacji zestawionych w jednym miejscu.

Potykacze reklamowe

Parawan reklamowy

Gdzie stosuje się pylon reklamowy podświetlany?

Reklamowe pylony podświetlane znajdują zastosowanie głównie w miejscach, które odgrywają szczególną rolę po zmroku. Z tego powodu najczęściej stosowane są one przy miejskich parkingach, gdzie nanosi się adres obiektu czy cenę za godzinę postoju. Podświetlane pylony reklamowe chętnie stawiane są także przy wejściach do klubów czy obiektów noclegowych.

Konstrukcja pylonu reklamowego

Reklamowe pylony dostępne są w przeróżnych wariantach, z czego najczęściej dostępne są one w postaci prostokątnych plakatów osadzonych na stałe na prostokątnych stelażach. Występują one w wielu różnych rozmiarach, które można dopasować do preferencji. Warto dodać, że pylonami są także znaki umieszczane pod sufitem w centrach handlowych czy budynkach użyteczności publicznej, które informują, gdzie można znaleźć toaletę czy określony pokój, do którego musimy się udać. Do pylonów reklamowych możemy zaliczyć również elementy promocyjne przypominające flagi, wieszane nad ziemią, które doskonale eksponują reklamę w miejscach szczególnie zatłoczonych, na przykład na dworcach kolejowych.

Czy pylon reklamowy wymaga pozwolenia na budowę?

Przed stawianiem pylonu reklamowego wiele osób zastanawia się, czy wymagają one pozwolenia na budowę. Przeważnie są one stosunkowo niewielkie, dlatego podobnie jak inne środki reklamy nie wymuszają ubiegania się o pozwolenia określone przez ustawę o prawie budowlanym. Należy jednak zwrócić uwagę, czy pylon reklamowy nie będzie stawiany na miejscu uznanym za zabytek. Ponadto trzeba uwzględnić plan zagospodarowania przestrzennego – jeśli nie będzie przeciwwskazań, można postawić pylon w pożądanym miejscu.

Osobom poszukującym ciekawych form reklamy, proponujemy zapoznać się także z ofertę marki Leżakowo. Możemy wybrać z oferty np. flagi czy windery reklamowe, które mogą być doskonałą alternatywą. Ponadto niezwykle ciekawym pomysłem na promocję są leżaki reklamowe, czy też krzesła, stoliki lub chociażby hamaki reklamowe. Gama oryginalnych pomysłów jest bardzo szeroka.

Sprawdź również:

Jak stworzyć ogródek restauracyjny?

Ciekawe pomysły na reklamę restauracji

Zalety reklamy zewnętrznej

Jaki leżak plażowy wybrać?