Czym jest freeboard?

Freeboard jest wolnostojącym typem reklamy, wspartym na słupach. Zazwyczaj posiada jednostronną tablicę, na której umieszcza się określone treści, ale spotykamy także te z nadrukami po obu stronach. Tego typu nośnik reklamy jest doskonale widoczny w przestrzeni miejskiej, nie tylko z powodu wyeksponowania ponad naszymi głowami – górna część jest podświetlana, dlatego jest on dobrze dostrzegalny zarówno za dnia, jak i po zmierzchu. Tego rodzaju artykuły są jednymi z najczęściej wybieranych wariantów reklamy zewnętrznej, która pozwala dobrze wypromować produkt czy usługę.

Gdzie najczęściej umieszcza się freeboard?

Freeboard znajduje zastosowanie przede wszystkim przy dużych arteriach miejskich, jak również przy często uczęszczanych drogach, takich jak autostrady czy drogi ekspresowe. Warto tutaj zaznaczyć, że mamy to wyboru różne warianty tego typu reklamy. Z daleka doskonale widoczne są nośniki osadzone na długich słupach, z kolei w przestrzeni miejskiej stosowane są głównie niskie formy takiej reklamy. Ich niewątpliwą zaletą jest brak ingerencji w elewację budynku, co stanowi znaczną przewagę nad billboardami. Z tego powodu znacznie łatwiejsza jest także zmiana treści na budynkach, w związku z czym cieszą się sporą popularnością wśród osób, które pragną wypromować swoje usługi lub produkty. Najmniejsze atrybuty sprawdzają się przede wszystkim w centrach handlowych, gdzie stawia się na reklamy, które będą zachęcały do zakupów w danym sklepie.

Rozmiary nośników

Wspomniane elementy reklamy wielkoformatowej występują w wielu różnych rozmiarach, dzięki czemu można dopasować je pod względem dostępnej przestrzeni oraz potrzeb w zakresie promowania usług bądź produktów. Te o dużych rozmiarach umieszcza się jako element przykuwający uwagę podczas jazdy samochodem. W miastach stosuje się często znacznie mniejsze freeboardy, które można umieszczać na prywatnych działkach czy w wielu innych miejscach, gdzie nie będą zajmowały dużej powierzchni, a przy tym nie będą ingerowały w strukturę budynku. Aby wspomniana reklama spełniała swoją funkcję, musi być ona nie tylko dobrze wyeksponowana, ale także przykuwała uwagę odbiorców. Z tego powodu  odpowiednia oprawa ma ogromne znaczenie w kwestii promocyjnej. Dobrze dobrane barwy czy efektowne fotografie wzbudzą zainteresowanie wśród osób na nie spoglądających – istotne jest tu także użycie chwytliwych haseł, które zapadną w pamięci odbiorców na długi czas. Warto jest zwrócić uwagę także na miejsce, gdzie będzie zastosowana. Tego typu reklama promująca obiekty noclegowe czy restauracje najlepiej sprawdza się przy głównych drogach, ale także przy autostradach, z kolei reklamy produktowe nadają się głównie do przestrzeni ścisłych miast, gdzie obecne są centra handlowe, butiki czy sklepy, w których można zakupić promowany produkt.

Dobra alternatywa dla reklamy wielkoformatowej – artykuły reklamowe od Leżakowo

Choć firma Leżakowo nie oferuje freeboardów, to zajmujemy się produkcją oryginalnych materiałów promocyjnych, które nadają się do reklamowania marek oraz firm. Doskonałym wyborem będą flagi oraz windery zawierające logo. Uwagę odbiorców przyciągną z kolei nasze leżaki reklamowe, gdzie na tkaninach zawieramy elementy identyfikacji wizualnej firm – dodatkowo można na nich położyć koce czy ręczniki z nadrukiem, które z pewnością zostaną dostrzeżone przez osoby wypoczywające na leżakach.

Sprawdź nasze produkty i przeczytaj inne wpisy blogowe:

Windery

Parawany na plażę

Leżaki reklamowe

Reklama wielkoformatowa – niezastąpione narzędzie w promowaniu firmy

Leżak podwójny – wygodny mebel będący także świetnym narzędziem reklamy

Co wyróżnia leżaki boho?