Reklama wielkoformatowa – niezastąpione narzędzie w promowaniu firmy

Jako reklamę wielkoformatową określa się nośniki o powierzchni sięgającej powyżej 100 m2. Zajmują one obowiązkowe miejsce wśród materiałów promocyjnych – spotykajmy je m.in. przy drogach, wznoszące się na wysokich cokołach czy na elewacji budynków. Pozwala ona doskonale wypromować firmę, ponieważ w sposób szczególny przyciąga uwagę.

Przeważnie po reklamy na budynek sięgają firmy, które pragną wypromować swoje usługi lub produkty. Chętnie sięgają po nie także uczelnie wyższe promujące proces rekrutacji czy producenci filmów, którzy zawierają na nich plakat filmowy. Aby przyciągała ona uwagę, należy zadbać o jej wysokie walory estetyczne oraz krótkie, chwytliwe hasła, które zaintrygują odbiorcę.

Wspomniane nośniki posiadają szereg zalet, z czego największą jest bardzo dobra widoczność. Zastosowana reklama wielkoformatowa przykuwa wzrok, nierzadko wpływając na zachowania konsumenckie, poprzez zakup produktów, bądź skorzystanie z usług firmy, która jest promowana. Warto dodać, że tworzona jest z materiałów wysokiej jakości, odpornych na warunki atmosferyczne, dlatego bardzo dobrze prezentują się przez bardzo długi czas.

Duża reklama na budynku wymaga odpowiedniej konstrukcji

Duża reklama na budynku posiada znaczne wymiary oraz ciężar, dlatego jej montaż wymaga odpowiednio dopasowanej konstrukcji. Jest to szczególnie ważne w kontekście różnych warunków atmosferycznych, w tym silnych wiatrów.

Montaż reklamy na budynku wymaga uzyskania odpowiednich zezwoleń, zgodne z prawem budowlanym i prawem obowiązujących w samorządach. Po uzyskaniu zezwoleń wykwalifikowane firmy mogą przystąpić do jej zainstalowania na specjalnych wysięgnikach z użyciem metalowych konstrukcji, na których umieszcza się reklamę.

Big Mamut Backlight Stand – przykład nowoczesnej reklamy wielkoformatowej

Reklama wielkoformatowa ewoluuje – z nośników obecnych na elewacjach budynków po konstrukcje stojące samodzielnie. Dobrym przykładem jest tutaj reklama o nazwie „Big Mamut Backlight Stand”. Był to duży plakat  podświetlany za pomocą technologii LED. Wyróżniała się ona także wyświetlaniem aktualnego czasu i temperatury powietrza, ponadto zastosowano unikatowe rozwiązanie, a mianowicie możliwość połączenia się z siecią Wi-Fi, której nośnik zastosowano wewnątrz reklamy.

Produkty Leżakowo wzmacniające działanie kampanii

Należy podkreślić, że reklama wielkoformatowa wymaga zastosowania sporej powierzchni na budynkach, dlatego nie spotykamy jej w ścisłych centrach miast. Taką reklamę, umieszczoną niebezpośrednio przy siedzibie firmy możemy zastąpić reklamą mobilną, która wzmocni efekt reklamy wielkoformatowej i pozwoli wypromować firmę lokalnie. Świetnie sprawdzają się tutaj nasze potykacze czy windery, które tworzone z wyjątkową precyzją z pewnością będą przykuwały uwagę.

Zobacz nasze produkty i przeczytaj inne artykuły z bloga:

Leżaki drewnianie producent

Hamaki reklamowe

Worki reklamowe

Jaka jest najlepsza forma reklamy?

Tablica reklamowa – nowoczesny nośnik reklamy pomagający w promocji marek i firm

Gdzie najlepiej sprawdzi się płotek reklamowy?