Gdzie najlepiej sprawdzi się płotek reklamowy?

Płotki reklamowe są jednym z wielu nośników współczesnej reklamy, które mają wszechstronne zastosowanie. Mają one charakter mobilny, dlatego najczęściej wykorzystywane są podczas organizowanych eventów, zarówno tych plenerowych, jak i tych w przestrzeniach zamkniętych. Poszczególne rodzaje atrybutów różnią się w zależności od producenta, jednakże łączą je wymiary – są one niskie i szerokie, pozwalając na eksponowanie nazwy i logo firmy.

Cieszy się on ogromną popularnością, jeśli chodzi o różnego typu wydarzenia plenerowe. Sprawdzają się na przykład przy rozgraniczaniu na plaży boisk służących do gry w siatkówkę plażową. Znajdują one zastosowanie także w przypadku festiwali muzycznych, a nawet zlotów motoryzacyjnych. Można wykorzystywać je do rozgraniczania stref na eventach, gdzie znajdują się na przykład stoiska wystawiennicze. Wspomniane atrybuty reklamowe wpisują się w zintegrowany sposób promowania firm.

„Ogrodzenie” reklamowe wykorzystywane podczas imprez sportowych

Reklamowe płotki świetnie sprawdzają się w czasie wydarzeń sportowych. Najczęściej wykorzystywane są na plażach, wyznaczając boiska do gier zespołowych, ale znajdują one zastosowanie także na turniejach sportowych odgrywanych na halach, gdzie umieszcza się na nich logo sponsorów wydarzenia.

Wymiary „przęseł” reklamowych

Płotki reklamowe nie są dużymi atrybutami reklamowymi – mają one postać niskich, ale szerokich nośników. Mogą mieć one różne wymiary, np. 230×70 cm, ale ich kształt zbliżony jest to zasadniczej formy wspomnianej wcześniej.

W zależności od wybranej konstrukcji, można je łączyć na różne sposoby. Atrybuty zakończone poprzeczkami po obu stronach nadają się do szeregowego układania, z kolei te posiadające na końcu specjalne zatyczki nadają się do łączenia np. w formie krzyża.

Jakie informacje promocyjne zawiera się na płotkach?

Płotki reklamowe pozwalają na zawarcie niewielkiej ilości informacji, dlatego należy dobrze przemyśleć, co na nich umieścimy. Najczęściej na płotkach nanosi się jedynie nazwę oraz logo firmy, które będą mogły zapaść w pamięć odbiorców.

Choć w naszej ofercie nie mamy płotków, to polecamy inne produkty tworzone przez naszą firmę. Podczas eventów świetnie sprawdzą się nasze leżaki, parawany reklamowe czy mobilne windery. Warto zwrócićuwagę także na ogromny wybór tekstyliów reklamowych – ręczników oraz koców, które będą mogły promować firmy podczas wydarzeń plenerowych.

Sprawdź nasze produkty oraz inne wpisy blogowe:

Leżaki reklamowe

Poduszki z nadrukiem

Skrzynki reklamowe

Czym pomalować drewniany leżak?

Jak zareklamować firmę na plaży?

Co to jest femvertising?