Mianem ścianki reklamowej możemy określić pewnego rodzaju plakat, który stosuje się na przeróżne okazje. Ścianki reklamowe występują w większości w znacznych rozmiarach, dlatego stanowią dobre tło na przykład podczas nagrywania wypowiedzi w ramach webinarów czy występów telewizyjnych. Ponadto świetnie sprawdzają się w trakcie wydarzeń – targów czy konferencji, które są okazją do zaprezentowania swojej firmy. Ścianki reklamowe mają bardzo szerokie możliwości zastosowania. W nieco innej formie wykorzystywane są w miejscach użyteczności publicznej czy organach państwowych, z tą różnicą, że nanosi się na nich wyłącznie informacje związane z nazwą czy adresem danego organu.
Ścianki reklamowe – obowiązkowy element eventów z udziałem celebrytów
Ścianki reklamowe są niezwykle popularne wśród celebrytów, gdzie podczas wielu wydarzeń pozują oni na ich tle. Najczęściej spotykamy je z okazji premier filmów w kinach, ale także na pokazach mody, prezentacji nowego produktu czy otwarcia butiku. Wielu z nich chętnie pozuje na tle tekstylnych ścianek reklamowych, gdzie wyraźnie zaznaczone są logo i nazwa firmy, co pozwala trafić do szerszego grona konsumentów.
Ścianka reklamowa pop-up, czy może wariant hop-up – która ścianka najlepiej się sprawdzi?
Decydując się na ściankę reklamową, mamy do wyboru kilka różnych wariantów. Do najpopularniejszych należą ścianki reklamowe pop-up, które rozkłada się na stelażu, gdzie po bokach delikatnie zwijają się ku tyłowi, sprawiając wrażenie, że ścianka wydaje się szersza, niż jest w rzeczywistości. Bardzo dobrze sprawdzają się również ścianki reklamowe hop-up, przypominające kształtem duże, ale wąskie pudełko. Zasadniczo ścianki reklamowe możemy podzielić także według kształtu – tutaj wyróżniamy zarówno proste, jak i zakrzywione warianty, po które warto sięgać.
Ścianka reklamowa składana chętnie wybierana ze względu na swoją mobilność
Ścianki reklamowe wykorzystywane są wielokrotnie, dlatego wiele firm wybiera produkty, które można w łatwy sposób składać i rozkładać. Właśnie tym wyróżniają się składane ścianki reklamowe. Takie produkty instaluje się w łatwy sposób, dotyczy to także demontażu. Wykorzystuje się tutaj system prętów, który pozwala całość złożyć do niewielkiej walizki. Co prawda zajmuje to więcej miejsca w odróżnieniu od np. roll-upów, ale zmieszczą się one w większości bagażników samochodów osobowych.
Trwałe rozwiązanie, które sprawdzi się na lata, czyli ścianka reklamowa tekstylna
Poszukując trwałych i niezawodnych atrybutów promocyjnych, zalecamy skorzystać z tekstylnych ścianek reklamowych. Są one odporne na uszkodzenia, wiele z nich można także czyścić, a nawet prasować. Dodatkowo na reklamowych ściankach tekstylnych można zastosować wiele barwnych projektów, które z pewnością będą przykuwały wzrok.
Dodatkowe akcesoria możliwe do zainstalowania wraz ze ściankami reklamowymi
Wiele firm oferuje możliwość zastosowania dodatkowych elementów na ściankach reklamowych. Powszechnie stosuje się oświetlenie umieszczane nad ścianką, skutecznie doświetlające przestrzeń plakatu. W niektórych wariantach ścianek reklamowych można zastosować także gablotki, w których można wyeksponować niektóre produkty.
Produkty od Leżakowo, które sprawdzą się obok reklamowych ścianek
Do ścianek reklamowych warto dobrać także inne produkty promocyjne, w tym te oferowane przez Leżakowo. Warto wykorzystać produkowane przez nas stoliki reklamowe, na których rozłożymy ulotki i wizytówki. Doskonale sprawdzą się także hokery, krzesła reklamowe i kostki eventowe, które szczególnie sprawdzą się podczas rozmów na targach czy konferencjach. Drukujemy także banery na tekstyliach z systemem mocującym na targi ścianki wystawiennicze.
Zobacz także: