Nowoczesne formy reklamy, czyli jak skutecznie przyciągnąć odbiorcę?

Historia reklamy sięga tak naprawdę czasów starożytnych. Do współczesności przeszła wiele zmian, dlatego obecnie możemy natknąć się na wiele nowoczesnych form reklamy. Agencje reklamowe prześcigają się w pomysłach, jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy i zachęcić go do skorzystania z usług danej firmy czy zakupu promowanego produktu. Nowoczesne formy reklamy zewnętrznej występują w przeróżnych wariantach, ale nie zapominajmy także o ich aspekcie cyfrowym. Ciągłym zmianom ulegają także nowoczesne formy reklamy, które spotykamy w telewizji, Internecie, a nawet w prasie i radiu. W poniższym wpisie skupimy się jednak głównie na nowoczesnych formach reklamy w przestrzeni publicznej oraz podpowiemy, jak skutecznie wypromować firmę.

Kreatywne warianty nowych form reklamy

To, co łączy wszystkie nowe formy reklamy to kreatywność i innowacyjne podejście do promowania marek i firm. Szczególnie chętnie sięga się obecnie po reklamy wpisujące się w ramy tak zwanego ambient marketingu. Wśród nowoczesnych form reklamy znajdujemy między innymi elementy promocyjne wykorzystujące przestrzeń miejską. W tym celu wykorzystuje się przejścia dla pieszych, przystanki autobusowe, budynki, latarnie, a nawet flotę pojazdów. Przykładem nowoczesnej formy reklamy może być tutaj między innymi promowanie jednej z marki batonów z wykorzystaniem ławek służących do siedzenia.

Materace na palety

Leżaki drewniane

Jakie korzyści możemy uzyskać, stosując nowoczesne formy reklamy zewnętrznej?

Dlaczego nowoczesne formy reklamy zewnętrznej sprawdzają się najlepiej w promocji towarów i usług? Odpowiedź na to pytanie kryje się w możliwościach dotarcia do wielu odbiorców w tym samym czasie – dotyczy to zwłaszcza billboardów znajdujących się w przestrzeni miejskiej czy banerów znajdujących się przy drogach.

Najpopularniejsze formy reklamy

Wśród najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej wymienia się przede wszystkim warianty wielkoformatowe, na przykład billboardy i telebimy, na których prezentowane są efektowne reklamy 3D. Warto zwrócić uwagę, że do najpopularniejszych form reklamy zalicza się także atrybuty o charakterze praktycznym – aplikacje promocyjne można nanosić na pufach, krzesłach, a nawet popularnych dmuchańcach. Wiele firm sięga również po mobilne roll-upy, które sprawdzają się na niemal wszystkich wydarzeniach.

Windery

Poduszki z nadrukiem

Potykacze – nowoczesna forma reklamy w klasycznym wydaniu

Choć środki reklamowe zwane potykaczami znane są od kilkudziesięciu lat, to obecnie przeżywają ponowny rozkwit popularności. Co zatem decyduje o ich nowoczesności? Wiele zależy tutaj od kreatywności osób, które wypisują różnego typu hasła na potykaczach pokrytych farbą tablicową. Zamiast prezentowania klasycznej oferty, możemy pokusić się o efektowne zaprezentowanie swoich usług chwytliwymi hasłami, często w odniesieniu do popkultury czy aktualnych wydarzeń. Przykładem nowoczesnej formy reklamy jest tutaj promocja kawiarni za pomocą hasła „Na depresso pomoże espresso”.

Sprawdź również:

Hamak siedzisko

Parawany na plażę

Jakie krzesła plażowe wybrać?

Jak skutecznie reklamować hotel?