Reklamowanie nowego produktu ma ogromne znaczenie dla przedsiębiorców, którzy wprowadzają do swojej oferty innowacyjne i unikatowe produkty, wzbogacające dotychczasowy asortyment. Reklamowanie nowego produktu jest istotne także z punktu widzenia budowania długotrwałej relacji z klientami. W ten sposób można ich informować o nowościach w sklepie, co pokaże, że firma stawia na szeroki i bogaty asortyment dedykowany szerokiemu gronu konsumentów, co z pewnością zachęci klientów do dalszych zakupów. Zatem jak wypromować nowy produkt? Odpowiedź na to pytanie zawarliśmy w naszym tekście poniżej.
Zobacz, jak zareklamować nowy produkt w skuteczny sposób?
W naszym kraju popularne jest stwierdzenie „dobry produkt obroni się sam”. W dobie postępujących technologii, także w zakresie dostępu do informacji cyfrowej, stwierdzenie to utraciło mocno na znaczeniu, zwłaszcza w kontekście sprzedaży internetowej. Promowanie nowego produktu odgrywa obecnie istotną rolę w procesie zwiększania zainteresowania nim potencjalnych konsumentów, co w konsekwencji przekłada się na ich lepszą sprzedaż. W reklamowaniu nowego produktu niezwykle ważne jest jego dobre wyeksponowanie poprzez wykonanie efektownych fotografii i umieszczenie informacji na przykład na głównej stronie sklepu.
Jak wypromować nowy produkt w Internecie?
Promowanie nowego produktu na standardowych nośnikach reklamy jest tak samo ważne, jak reklamowanie go w Internecie. Dobre rezultaty uzyskuje się przedstawiając wyraźnie korzyści produktu. Czasem należy przedstawić go w ujęciu emocji, jakie może budzić, które często także motywują do zakupu. Zdecydowanie warto pokazywać także efekty stosowania, używania danego produktu. Kluczem jest zatem odpowiednie przedstawienie, wyeksponowanie korzyści, a następnie skierowanie na ten produkt szerokiego grona potencjalnych Klientów. Jednym z pierwszych kroków będzie wykonanie tzw. „landing page”, gdzie wyodrębniona zostaje strona przeznaczona na promowanie konkretnego produktu, na której będą zawarte wszelkie jego walory, które zachęcą konsumentów do zakupu. Na tę stronę można w pierwszy korku skierować ruch ze strony głównej naszego serwisu, ale kluczowe będzie, by włączyć działania pozycjonujące taki produkt odpowiednio w sieci.
Najczęściej wykorzystywane sposoby reklamowania nowego produktu
Wiele firm stawia na promowanie nowego produktu z użyciem popularnych nośników reklamy. Dobrze sprawdzają się między innymi billboardy umieszczane przy dużych miejskich arteriach, jak również przy autostradach czy drogach ekspresowych. Są one dobrze widoczne podczas jazdy samochodem, dlatego w ten sposób można reklamować na przykład nowe produkty oferowane na stacjach benzynowych. Doskonałym sposobem promowania nowych produktów jest wykorzystanie reklamy wielkoformatowej, wieszanej na ścianach wysokich budynków. Z tego sposobu chętnie korzystają duże marki, wprowadzające nowy produkt do swojej oferty – taka reklama jest często eksponowana w centrach miast, gdzie jest doskonale widoczna przez szerokie grono odbiorców.
– Windery
Sposoby na promowanie nowego produktu z wykorzystaniem artykułów reklamowych od Leżakowo
W reklamowaniu nowego produktu warto wykorzystać produkty firmy Leżakowo. Nowy produkt można promować na przykład na targach – tutaj polecamy wykorzystać stoliki z nadrukiem zawierające logo marki, gdzie można umieszczać określone towary. Rewelacyjnie sprawdzają się również nasze obrusy z nadrukiem, które można umieszczać na stołach udostępnianych podczas targów. Ciekawą formą promowania nowych produktów jest wykorzystanie naszych leżaków mini, w których można promować nowe smaki napojów, czy inne niewielkie produkty. Gwarantujemy, że taka forma prezentacji produktu z pewnością nie umknie niczyjej uwadze.
Zobacz również:
– Jak promować markę odzieżową?
– Czym jest visual merchandising?
– Reklamowe pufy sako są doskonałą alternatywą dla klasycznych mebli