Stoisko z lodami, które najchętniej wybierają klienci. Jak promować budkę z lodami?

Budki z lodami to ulubiony cel spacerów klientów w każdym wieku, kiedy tylko na zewnątrz zrobi się ciepło. Smakowity słodki deser w upalne dni to coś, co bez wątpienia przyciąga tłumy. Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Stoisko z lodami, które najchętniej wybierają klienci, musi mieć najlepiej rozbudowaną ofertę, ale to dopiero początek – zadbaj o reklamę! Dobrym pomysłem są degustacje produktów, organizacja wydarzeń specjalnych i aktywność w mediach społecznościowych. Kiedy już przyciągniesz uwagę klientów, postaraj się, żeby mogli odpocząć w pobliżu budki z lodami – to dla nich znacznie wygodniejsze niż szukanie dodatkowego miejsca. Możesz w tym celu wykorzystać personalizowane krzesło reżyserskie z miejscem na napój, a najlepiej od razu kilka modeli. W końcu im więcej gości tym więcej miejsca będzie potrzebne. Tego typu siedziska nie tylko zachęcają klientów do odpoczynku, ale też dzięki logo Twojej firmy, które zostało nadrukowane sublimacyjnie, lub wykorzystując metodę sitodruku to sposób na budowanie pozytywnego wizerunku. Jednocześnie podkreślisz to, jak bardzo dbasz o komfort swoich gości.

Krzesła reżyserskie pomagające reklamować budkę z lodami

Budka z lodami, która się wyróżnia. Co wpływa na zainteresowanie klientów?

Możemy wymienić pięć podstawowych elementów, które zachęcają klientów do skorzystania z oferty budki z lodami:

– smaki deserów,

– stosowane składniki,

– cena,

– lokalizacja

– reklama.

Wszystkie z nich warto wykorzystać w synergii do tworzenia skutecznej reklamy. Lodziarnię warto ulokować w miejscu ruchliwym, często uczęszczanym przez ludzi w każdym wieku. Bo przecież i mali i duzi kochają słodkości.

Kiedy już znajdziesz dobre miejsce, skup się na wyróżnieniu spośród otoczenia. Tutaj pomocny będzie ciekawy design stoiska z lodami. Warto zadbać, żeby jakość korespondowała z nazwą firmy. Intrygującą metodą na uatrakcyjnienie budki będzie dodanie do jej otoczenia kilku logowanych akcesoriów reklamowych. Dodatkową zaletą będzie praktyczność takich gadżetów.

Możesz na przykład ułożyć na leżakach obok stoiska poduszki reklamowe z nazwą Twojej marki. W naszej ofercie znajdziesz wersje o wymiarach 40 cm x 40 cm i 50 cm x 50 cm z wypełnieniem flizelinowym. Zauważ, że mają one walory nie tylko estetyczne i promocyjne – sprawiają, że Twoi klienci mogą wygodnie ułożyć się na siedzisku. Tkanina zewnętrzna, którą stosujemy, jest trwała i odporna na codzienne zużycie, jednocześnie będąc łatwą do utrzymania w czystości.

Poduszki reklamowe w reklamie stoisk z lodami

Tutaj też zdecydowanie warto polecić leżaki reklamowe, czy hamaki zarówno te montowane na stelażach i np. Pomiędzy drzewami, jeśli taka możliwości istnieje. Takie produkty z pewnością przyciągną uwagę przechodniów i pozwolą wyróżnić Twoją budkę z lodami na tle konkurencji. Co więcej, lody prawie zawsze są ulubionym smakołykiem najmłodszych, a ci mając do wyboru zwykle stoiska z lodami, albo te z hamakiem, czy stylowym leżakiem – zawsze wybiorą leżaki. Tutaj bez wątpienia zaskarbisz sobie najmłodszych smakoszy, którzy przyciągną do Twojego lokalu rodziców i bliskich.

Bardzo ciekawym elementem promocji do budki z lodami, mogą być także materace logowane z zachęcającymi grafikami na paletach. Ten element zdecydowanie przyciągnie uwagę i zachęci to niecodziennego degustowania smakołyków.

Ciekawym dodatkiem są także np. potykacze, które możesz umieścić na chodniku, z ciekawym hasłem i w ten sposób także zachęcać do odpowiedzenia Twojej budki z lodami. Na potykaczkach można także wpisać np. Promocję, czy hit dnia w niższej cenie.

Dlaczego reklama budki z lodami jest ważna?

Smaczne i oryginalne lody to podstawa w lodziarni. Ten fakt nie ulega wątpliwości! Jednak szczególnie na początku działalności w branży kluczem do sukcesu jest zachęcenie potencjalnych klientów do odwiedzin. W tym pomogą oryginalne gadżety reklamowe, które pomogą Ci wyróżnić swoje stoisko z lodami na tle konkurencji. Pamiętajmy, że niejednokrotnie pierwszym, na co zwracamy uwagę, są aspekty wizualne. Budka musi prezentować się atrakcyjnie. Warto w widocznym miejscu ulokować menu i cennik. Kolorowa i modna lodziarnia sprawi, że goście podejdą, zapoznają się z jej ofertą i z chęcią spróbują tego, co się w niej znajduje. Jeśli nazwa lokalu będzie dobrze widoczna, z pewnością wejdą na media społecznościowe i będą obserwować zmiany i nowości, o których informujesz w sieci. Jeżeli chcesz w nienachalny sposób promować swoją markę, polecamy gadżety reklamowe. Jakie? M.in. siedziska z wypełnieniem piankowym z personalizowanym nadrukiem sublimacyjnym. To wygodne uzupełnienie stołków, siedzeń i ławek.

Siedziska reklamowe pomagające w reklamie stoisk z lodami

Miejsce spotkań to znak sukcesu!

Jeśli twoje stoisko z lodami będzie kojarzyło się z dobrym miejscem do spotkań z bliskimi, oznacza to, że osiągnąłeś sukces! Wówczas coraz więcej klientów będzie przychodziło do Ciebie po raz pierwszy i po raz kolejny. To wiąże się ze wzrostem sprzedaży i korzyściami finansowymi – większym zyskiem. Zarobione pieniądze warto wykorzystać na dalszy rozwój firmy. Zainwestuj w nowe smaki deseru, dodatki do lodów, czy sposoby ich serwowania – na przykład w ciekawych naczyniach. Pamiętaj też o ciągłej promocji lodziarni. Ciekawe wyposażenie przyciągnie jeszcze więcej gości, którzy rozglądają się za dobrym miejscem do odpoczynku podczas wakacyjnych spacerów w słońcu. Polecamy na przykład siedzisko hamak ze spersonalizowanym nadrukiem reklamowym. Ten innowacyjny produkt łączy w sobie funkcje hamaka, krzesła i huśtawki. Takie akcesoria zachęcają młodszych i starszych do przycupnięcia na chwilę, a ponadto, rodziny z dziećmi docenią tę dodatkową atrakcję również dla najmniejszych. Dobrą wiadomością jest to, że znajdziesz u nas o wiele więcej interesujących form promocji, które podkreślą to, że Twoja firma podąża za trendami.

Zobacz także inne produkty z naszej oferty i przeczytaj inne wpisy blogowe:

Tekstylia reklamowe

Krzesła plażowe reklamowe

Leżaki drewniane producent

Marketing eventowy – co to?

Strefa chillout w biurze. Co to jest przestrzeń kreatywna w biurze?

Jak reklamować mały biznes?