Budowanie świadomości marki dzięki leżakom reklamowym
Wyróżnienie się na tle innych marek jest sposobem na pozyskanie większej liczby klientów oraz zbudowanie z nimi długofalowych relacji, dzięki czemu będą oni bardziej skłonni do skorzystania z oferty dostępnych produktów lub usług. Specjaliści wskazują, że budowanie świadomości marki powinno opierać się na całościowo na spójnym podejściu w kwestii projektowania produktu i całej otoczki wokół niej. Mowa tutaj o opakowaniu, czy nazwie, ale także opakowaniu, a nawet kwestii storytellingu, czyli historii danego produktu. Warto tutaj wskazać, że powyższe cechy odnoszą się również do oferowanych usług. W budowaniu świadomości marki pomagają między innymi leżaki reklamowe – o tym, jakie mają znaczenie w tym procesie można przeczytać w poniższym artykule, zatem zachęcamy do lektury!
Jak leżaki wpływają na rozpoznawalność marki?
Leżaki drewniane kojarzą się nam jednoznacznie z wypoczynkiem, ale także z błogim, wakacyjnym czasem. Dlatego doskonale sprawdzają się do budowania świadomości marek, które związane są między innymi z produkcją napojów, sprzętu sportowego, ale także firm związanych z szeroko pojętą branżą turystyczną. Reklamowe leżaki zwiększają rozpoznawalność marki z uwagi na dużą powierzchnię reklamową, którą tworzy materiał rozłożony na stelażu, tworzący jednocześnie siedzisko i oparcie tego outdoorowego mebla. Im większy leżak, tym większą skuteczność reklamy. Dlatego warto zwrócić uwagę na oferowane przez nas drewniane leżaki reklamowe BIG LINE, które mają znaczną powierzchnię do wyeksponowania materiałów promocyjnych. Dobrym wyborem okaże się zwłaszcza nasz największy model – reklamowy leżak z drewna BIG XXL o wielkości 250 x 172,5 x 8 cm (są to wymiary po złożeniu). Pozwala on rozsiąść się nawet 3-4 osobom, a jego maksymalny udźwig to aż 250 kilogramów. Jego główną cechą są aż 2 metry kwadratowe powierzchni reklamowej, dlatego zastosowany nadruk promujący będzie doskonale widoczny z daleka, co z pewnością przyciągnie uwagę wielu odbiorców i pozwoli na budowanie większej świadomości marki.
Chwytliwe hasło i odpowiednie wyeksponowanie reklamowych leżaków z nadrukiem mają istotne znaczenie dla budowania świadomości marki
Nie tylko sama forma leżaków reklamowych ma znaczenie dla budowania świadomości marki. Równie istotne jest to, co będzie umieszczone na tkaninie tworzącej siedzisko oraz oparcie. Specjaliści od marketingu są zgodności co do kwestii spójności wszystkich materiałów promocyjnych, bowiem przeważnie stosowane są różne nośniki, wspomagające się wzajemnie. Dlatego istotne jest zastosowanie spójnej kolorystyki oraz haseł. Niezwykle ważne jest, aby zastosowane hasło było chwytliwe i łatwo wpadające w pamięć, dzięki czemu widoczność marki będzie znacznie większa. Warto w tym miejscu wspomnieć, iż reklamowe leżaki drewniane z nadrukiem mają przewagę nad innymi nośnikami reklamy pod względem praktyczności.
Nasza firma oferuje szeroki wybór tego typu produktów, które można dostosować do potrzeb każdego przedsiębiorstwa, czy eventu. W naszej ofercie obecne są między innymi drewniane leżaki reklamowe z podłokietnikami KOMFORT o wielkości 125 x 61 x 3,2 cm, który jak wskazuje nazwa, zapewnia wysoki poziom wygody. Jest on dobrze wyprofilowany, posiada także podłokietniki, na których można położyć ręce. Możliwe do zastosowania tkaniny płócienne, bawełniane, poliestrowe, czy basenowe pozwalają na zastosowanie trwałego sitodruku lub nadruku sublimacyjnego, dzięki czemu reklama będzie efektowna i przykuwająca spojrzenia, a przy tym trwała.
Zobacz modele leżaków z naszej oferty i przeczytaj inne wpisy blogowe:
– Leżaki premium reklamowe do budowania świadomości marki
– Leżaki klasyczne drewniane reklamowe do budowania świadomości marki
– Leżak winter premium reklamowy
– Leżaki reklamowe vs. reklama online
– Jak leżak plażowy składany pomaga w promowaniu usług i produktów?