W grupie materiałów reklamowych możemy wyróżnić szereg produktów o różnej formie i stylistyce, które łączy jedno – mają za zadanie przyciągnąć uwagę odbiorcy. Dzięki temu podnosi się ich zainteresowanie produktami oraz usługami, do których chętnie się skłaniają.
Jednym z podstawowych materiałów jest papier. To z niego powstają wizytówki oraz ulotki – są one nieodzownym elementem reklamowym w siedzibach firm, chętnie korzystają z nich również przedstawiciele handlowi. Z papieru powstają również liczne plakaty oraz niewielkie banery umieszczane za szybą na przykład w centrach miast. Są one stosunkowo tanie, a przy tym świetnie się prezentują. To jednak tylko jeden z licznych typów materiałów stosowanych w procesie produkcji. Artykuły reklamowe wyróżniają się dużą różnorodnością, o czym szerzej piszemy poniżej.
Tkaniny z opcją nadruku to jedne z najczęściej stosowanych tworzyw
Niewątpliwie o sukcesie reklamy decyduje jej efektowność. Można to uzyskać, umieszczając nadruki reklamowe na tkaninach. Mogą to być elementy garderoby zawierające logo firmy, co jest wykorzystywane w dużych sieciach handlowych, czy sklepach budowlanych. Ponadto jest to dobra forma promocji podczas branżowych eventów, czy wydarzeń sportowych, których dana firma jest sponsorem.
Warto skłonić się także ku meblom reklamowym, które są dobrze dostrzegalne zwłaszcza podczas ciepłych miesięcy. Wynika to z faktu, że wiosną i latem spędzamy więcej czasu w przestrzeniach otwartych, a tego rodzaju artykuły są nie tylko atrakcyjne dla odbiorców, ale także funkcjonalne, ponieważ można na nich przysiąść i odpocząć. Znajdują one zastosowanie zwłaszcza podczas imprez na świeżym powietrzu, czy w pobliżu lokali gastronomicznych. Są to głównie leżaki, hamaki oraz parawany wytwarzane z wytrzymałego płótna, tkaniny bawełnianej, poliestrowej, a nawet basenowej. Stosujemy je do produkcji naszych artykułów reklamowych, które dzięki sublimacyjnej metodzie nadruku pozwala na wierne odwzorowanie wzorów i kolorów.
Czy drewno znajduje zastosowanie w produkcji materiałów promocyjnych?
Niezwykle istotnym surowcem do produkcji artykułów reklamowych jest drewno. Stanowi ono głównie podparcie dla tkanin. Ponadto można na nich stosować nadruk UV, co jest wykorzystywane między innymi w naszych stolikach reklamowych oraz hokerach. Warto wspomnieć, że stosujemy bezsęczne drewno bukowe pierwszej klasy, dzięki czemu każdy artykuł jest wytrzymały i cechuje się wysokimi parametrami estetycznymi.
Jakie tworzywa syntetyczne znajdują zastosowanie w produkcji artykułów promocyjnych?
Do wyrobu artykułów reklamowych stosuje się również tworzywa syntetyczne, wśród których wymienia się między innymi:
- polipropylen oraz polichlorek winylu. Tworzy się z nich głównie produkty POS, w tym tabliczki oraz standy. Cechuje je niewielka masa, odporność na warunki atmosferyczne, jednak są znacznie trudniejsze w utylizacji. Coraz częściej zastępują je wyroby wykonane z drewna oraz materiałów pozyskanych dzięki recyklingowi
- PCV ekstradowane, cechujące się lekkością i łatwym sposobem obróbki. Najczęściej stosowane są do tworzenia podłoży dla tablic reklamowych, banerów, czy systemów wystawienniczych
- Do tworzenia etykiet, opakowań, naklejek, czy witryn sklepowych stosuje się tworzywo PET, które można drukować, wycinać i wykorzystać do laminowania
- Akryl, zwany także pleksą jest przezroczysty i świetnie nadaje się do eksponowania efektownych materiałów reklamowych. Można wykorzystać je do tablic informacyjnych, a także do tworzenia przestrzennych liter.
Sprawdź produkty z naszej oferty i przeczytaj inne artykuły blogowe: