Wśród nośników reklamy outdoorowej, czyli tych obecnych w przestrzeni zewnętrznej istotne miejsce zajmują tablice reklamowe. Są one szeroko rozpowszechnione w krajobrazie miejskim, pełniąc głównie funkcje promocyjne, ale także informacyjne. Dostępne warianty tego rodzaju nośników pozwalają dopasować je do potrzeb każdego przedsiębiorstwa, co warto wykorzystać, jako jeden z elementów kampanii promocyjnej. O cechach tablic reklamowych, a także o możliwościach ich zastosowania możecie przeczytać w poniższym artykule.
Zalety zewnętrznych modeli
Tablice reklamowe mają szereg zalet, które zadecydowały o ich popularności. Najczęściej zalicza się do nich:
– stosunkowo niski koszt, dzięki czemu każda firma może pozwolić sobie na ten element promocji swojej działalności
– można umieszczać je w różnych miejscach – na przykład na budynkach, ogrodzeniach, czy jako element wolnostojący
– w zależności od wybranego rozmiaru, możemy umieszczać na nich różne informacje – od samych nazw firm, po efektowne, barwne reklamy.
Tablice uznawane są za uniwersalny nośnik, który umożliwia promowanie różnych firmy. Przydają się one nie tylko w reklamowaniu produktów, ale także usług – gabinetów kosmetycznych, agentów ubezpieczeniowych i wielu innych.
Różnorodne warianty stojących nośników reklamowych
Stojące tablice są jednymi z najczęściej wybieranych atrybutów reklamowych spośród wszystkich nośników. Większość z nich ma postać potykaczy w kształcie litery „A” z nadrukami po obu stronach, które mają charakter mobilny – można je z łatwością przenosić z miejsca na miejsce, co warto wykorzystać na przykład w czasie eventów. Istnieją także tablice reklamowe wznoszące się na pionowej podstawie, które umiejscowione są na wysokości około 1,2 – 1,5 metra, dzięki czemu znajdują się one mniej więcej na wysokości linii wzroku. Takie tablice wykorzystuje się w przestrzeni miejskiej, głównie na deptakach. Reklamowe tablice z PCV tworzone są z syntetycznych surowców, które sprawiają, że sąone bardzo lekkie, co jest szczególnie ważne, gdy tablica ma być przetransportowana na zorganizowane wydarzenie. Sprawdzająsię także przed wejściem do siedzib firm – nie ingerują one w strukturę budynku, dlatego przedsiębiorcy chętnie po nie sięgają.
O czym należy pamiętać, chcąc zamontować wielką tablicę na budynku?
Wielka tablica reklamowa na ścianie budynku pozwala na doskonałą ekspozycję treści promocyjnych. Najczęściej są to powierzchnie do wynajęcia, gdzie okresowo umieszcza się określone materiały, przedstawiające głównie produkty, które mają być wypromowane. Choć nasza firma nie oferuje tablic to polecamy inne atrybuty reklamowe tworzone przez markę Leżakowo. Możemy tutaj wspomnieć np. o flagach, czy winderach z nadrukiem. Tego typu elementy bardzo zwracają uwagę i przyciągają potencjalnych Klientów. Zdecydowanie ciekawym pomysłem są także np. leżaki drewniane, czy hamaki, które mogą tworzyć swoista strefę relaksu. Takie meble z naniesionymi treściami promocyjnymi będą także bardzo skutecznym nośnikiem reklamy, budującym jednocześnie miłe skojarzenia z marką. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą marki Leżakowo.
Zobacz nasze produkty i przeczytaj inne artykuły blogowe:
– Leżak dmuchany – idealny na letni czas