Outdoorowe nośniki reklamy to sprawdzone rozwiązanie w kwestii promowania firm oraz ich usług. Wpisują się w to między innymi reklamowe leżaki, które nie tylko dobrze eksponują nadruk promujący, ale są także bardzo praktyczne. W poniższym wpisie wskazujemy, gdzie najlepiej je umieścić, aby uzyskać wzrost zainteresowania firmą.
Zastosowanie reklamowych leżaków z drewna w miejscach publicznych
Reklamowe leżaki od kilku lat stały się nieodłącznym elementem tkanki miejskiej, gdzie zwłaszcza w okresie wiosenno-letnim pozwalają na promowanie miast wśród turystów. Bez wątpienia warto je wtedy umieścić w centrach miast, zwłaszcza w pobliżu różnego rodzaju atrakcji, na przykład sztucznej plaży, czy w sąsiedztwie stoisk wystawowych, na przykład podczas odbywających się jarmarków świętojańskich. Dobrym rozwiązaniem z pewnością okaże się dostępny w naszej ofercie reklamowy leżak drewniany CHILL o wymiarach 128 x 56 x 3,2 cm. Ma on nowoczesny design, a oparcie oraz siedzisko są tak wyprofilowane, aby zapewniały wygodę wypoczywania. Z kolei zastosowany materiał pozwoli dobrze wypromować nazwę miasta wraz z innymi elementami identyfikacji wizualnej.
Leżaki reklamowe to nieodłączny element promocji lokali gastronomicznych
Drewniane reklamowe leżaki to od dawna absolutny must have lokali gastronomicznych. W ten sposób pozwalają one przyciągnąć klientów, którzy dzięki temu skorzystają z oferty restauracji, czy pubu. Warto je umieścić przed wejściem do lokalu, gdzie zastosowany nadruk promujący będzie doskonałą formą lokalu, a przy okazji w ten sposób można zwiększyć liczbę miejsc do siedzenia dla gości. W takim przypadku polecamy umieścić kilka-kilkanaście leżaków reklamowych KOMFORT DRINK o wielkości 125 x 71 x 3,2 cm. Charakteryzują się one obecnością otworu w podłokietniku, dzięki czemu można nie tylko wygodnie oprzeć ręce, ale umieścić także szklankę lub butelkę z napojem. Taki nośnik reklamy z pewnością pozwoli zwiększyć renomę każdego lokalu!
Drewniane leżaki reklamowe jako część systemu wystawienniczego
Branżowe eventy, na przykład targi są idealnym miejscem do wypromowania swojej firmy. Kluczem do sukcesu jest wtedy przyciągnięcie uwagi odbiorców, w czym pomocne mogą okazać się leżaki reklamowe, umieszczone przed stoiskiem. Wraz ze stolikami stanowią one dobre miejsce do tego, aby w wygodnych warunkach porozmawiać z potencjalnymi klientami i kontrahentami.
Przed takim stoiskiem warto umieścić flagowe produkty z naszej oferty, jakimi są reklamowe drewniane leżaki STANDARD bez podłokietników, które mają wymiary 125 x 54 x 3,2 cm. Tkanina tworząca siedzisko oraz oparcie pozwoli wyeksponować każdą reklamę. W tym przypadku szczególną wagę należy przywiązać do spójności kolorystyki pozostałych elementów wystawienniczych, co pozwoli pokazać prestiż firmy.
Leżaki drewniane reklamowe umieszczone przed siedzibą firmy pozwolą na jej lepsze wypromowanie
Wiele przedsiębiorstw promuje się przy pomocy reklamy wielkoformatowej. Warto jednak skłonić się ku bardziej przystępnej formie promocji, czyli wykorzystaniu reklamowych leżaków z drewna, które umieszczone przed siedzibą firmy będą elementem przykuwającym spojrzenia. Doskonałym wyborem okaże się nasz drewniany leżak CLASSIC REKLAMOWY o wymiarach 140 x 59 x 3,2 cm z regulowanym oparciem i z podłokietnikami zapewniającymi wysoki poziom komfortu.
Warto jednocześnie wskazać, iż każdy z dostępnych w naszej ofercie leżaków reklamowych wykonany jest z bardzo wytrzymałego drewna bukowego klasy pierwszej, które pozbawione jest sęków. Dzięki temu nie tylko rewelacyjnie się one prezentują, ale będą one także funkcjonalną reklamą przez bardzo długi czas.
Zobacz produkty z naszej oferty i przeczytaj inne wpisy blogowe:
– Leżaki klasyczne drewniane reklamowe
– Leżaki z podłokietnikami reklamowe
– Leżak drewniany – praktyczne wskazówki dotyczące pielęgnacji w zimie