Potykacze, stojaki reklamowe, z nadrukiem

Historia potykaczy reklamowych

Potykacze reklamowe, podobnie jak inne atrybuty wpływające na widoczność firmy (na przykład billboardy) zaczęły powstawać w pierwszej połowie ubiegłego wieku. Wszelkiego rodzaju stojaki reklamowe zastąpiły popularny niegdyś sposób promowania własnych towarów i usług za pomocą wykrzykiwania sloganów. Tego typu atrybuty wprowadziły wtedy „porządek” komunikacyjny podczas mijanych lokali i sklepików. Choć w kolejnych dziesięcioleciach potykacze nieco rzadziej gościły w przestrzeni miejskiej, to obecnie przeżywają one ponowny rozkwit popularności. 

Krzesło reżyserskie

Materiały: drewno bukowe/tkanina/ocynkowane zawiasy 
Rodzaj nadruku: sublimacja (pełny kolor), sitodruk
Wymiary po rozłożeniu: 86 x 48 x 50 cm
Informacje dodatkowe: Stylizowane składane krzesło reżyserskie. Świetny design i mobilność.

Krzesło reżyserskie wysokie

Materiały: drewno bukowe /tkanina/ocynkowane zawiasy 
Rodzaj nadruku: sublimacja (pełny kolor), sitodruk
Wymiary po rozłożeniu: 127 x 48 x 50 cm
Informacje dodatkowe: Ekskluzywna, powiększona wersja krzesła reżyserskiego. Wyposażone w podnóżek na nogi.

Krzesło turystyczne

Materiały: drewno bukowe/tkanina
Rodzaj nadruku: sublimacja/sitodruk
Wymiary po rozłożeniu: 67 x 33 x 54 cm
Informacje dodatkowe: Produkt wyjątkowo mobilny, łatwy w przechowywaniu. Ekonomia w promowaniu.

Krzesło reklamowe

Materiały: drewno bukowe/tkanina
Rodzaj nadruku: sublimacja
Wymiary po rozłożeniu: 84,5 x 53 x 50 cm
Informacje dodatkowe: Ekonomiczna alternatywa dla krzeseł reżyserskich, doskonale sprawdzi się jako reklama Twojego produktu bądź marki.

stołek

Materiały: drewno bukowe/tkanina
Rodzaj nadruku: sublimacja/sitodruk
Wymiary po rozłożeniu:  35 x 36 cm
Informacje dodatkowe: Stołek drewniany to ekonomiczna forma przekazu reklamy. Spełnia nie tylko funkcję siedzenia, wykorzystywany w pracy zdalnej jako podnóżek.

 

Hoker

Materiały: sklejka wodoodporna, drewno bukowe
Rodzaj nadruku: nadruk UV/pełny kolor
Wymiary po rozłożeniu: 30 x 30 x 62 cm
Informacje dodatkowe: Składany, reklamowy hoker drewniany. Stabilna konstrukcja, nowoczesny, designerski wygląd.

Stolik reklamowy

Materiały: sklejka wodoodporna, drewno bukowe
Rodzaj nadruku: nadruk UV/pełny kolor
Wymiary po rozłożeniu:  40-50 x 50 cm
Informacje dodatkowe: Składany stolik drewniany, lekki, mobilny – stanowi dobre uzupełnienie oferty leżakowej.

Skrzynka

Materiały: sklejka wodoodporna, drewno bukowe
Rodzaj nadruku: nadruk UV/pełny kolor
Informacje dodatkowe: 

Kolorystyka stelaża

S.01 Bezbarwny   S.02 Dąb   S.03 Tik   S.04 Mahoń   S.05 Palisander   S.06 – Heban   S.07 – Szary

V.01 Biały  V.02  Żółty  V.03 Pomarańczowy  V.04  Czerwony   V.05 Niebieski  V.06 Czarny

Poprzedni
Następny

Nadruk wysokiej jakości wykonany metodą sublimacji  na całej powierzchni tkaniny. Liczba kolorów nie wpływa na cenę. Zadruk według CMYK i PANTONE gwarancją realnego odwzorowania kolorów przy zachowaniu najwyższej wytrzymałości i odporności na działanie promieniowania UV. Druk nie ulega wytarciu. 

krzesło sitodruk

Sitodruk to bardzo trwała forma nadruku polegająca na wtłaczaniu farby w tkaninę dzięki czemu tworzy z nią jednolitą całość. Forma ta świetnie sprawdza się w przypadku średniej wielkości nadruków na barwionych tkaninach z naszej oferty. Kolor nadruku dobierany jest na podstawie palety Pantone. 

Wybrane realizacje

Jak różnicujemy potykacze reklamowe? 

Przeważnie potykacze reklamowe są stosunkowo małymi atrybutami, na których możemy umieścić niezbędne informacje. Przeważnie przybierają one formę litery „A”, stąd nazywane są także a-boardami. Równie często spotykamy potykacze z nadrukiem w formie stojaków wspartych na podwójnych nóżkach lub podstawie – metalowej bądź plastikowej. Wśród tych produktów należy wymienić także stojaki z nadrukiem na cienkim słupku, który na szczycie posiada charakterystyczny, pochylony pulpit, na który nanosi się najpotrzebniejsze informacje. 

Rodzaje potykaczy z nadrukiem 

Potykacze reklamowe tworzone są z przeróżnych materiałów, dlatego wybór odpowiedniego produktu uzależniony jest od naszych potrzeb. Jakie zatem potykacze możemy wyróżnić?: 

– drewniane – są to jedne z najczęściej spotykanych atrybutów, które dodatkowo zaimpregnowane będą odporne na wszelkiego rodzaju warunki atmosferyczne, głównie opady deszczu i śniegu 

– plastikowe – technologia PCV wykorzystywana do ich produkcji nadaje stojakom lekkości, dlatego sprawdzą się wszędzie tam, gdzie trzeba je często przenosić 

– kredowe – ich powierzchnia pomalowana jest farbą tablicową, po której można pisać kredą i z łatwością ją czyścić 

– podświetlane – wyposażone na przykład w taśmy ledowe, które sprawdzą się zwłaszcza w porach nocnych. 

Zalety wykorzystywania stojaków reklamowych

Stojaki z nadrukiem posiadają szereg zalet, które wyróżniają je na tle innych środków reklamowych. Przede wszystkim są one nienachalne, dlatego nie powodują efektu przesycenia, tak jak ma to miejsce w przypadku dużych billboardów, często zalewających przestrzeń miejską. Potykacze reklamowe są idealne w miejscach, gdzie pragniemy przyciągać klientów spacerujących po deptakach, czy rynkach, gdyż dzięki odpowiedniej ekspozycji z wykorzystaniem sloganów czy logo jesteśmy w stanie wzbudzić ciekawość u potencjalnych klientów. Należy wspomnieć także o tym, iż stojaki reklamowe są stosunkowo niedrogą formą zwiększenia widoczności firmy, przy jednoczesnym zachowaniu walorów estetycznych. 

Informacje, które warto zawrzeć na potykaczach reklamowych

Aby stojak z nadrukiem pozostał zauważony, dobrze jest zadbać o kolorystykę i jakość wykonania produktu, która z pewnością zostanie doceniona przez klientów. Ponadto dobrze jest zlecić firmie reklamowej przygotowanie unikatowego logo firmy, który będzie się wyróżniał na tle innych marek. Spore pole do popisu zostawiają nam potykacze drewniane, gdzie można nanosić informacje o aktualnych promocjach, a także slogany zachęcające do odwiedzenia sklepu albo lokalu. W takich przypadkach sprawdzą się osoby o nienagannym charakterze pisma, dzięki czemu każdy stojak reklamowy będzie posiadał swój unikatowy charakter. 

Podpowiadamy, w jakich branżach sprawdzą się stojaki reklamowe

Potykacze reklamowe warto wykorzystywać wszędzie, jednakże najczęściej kojarzymy je z branżą gastronomiczną – w istocie tego typu stojaki reklamowe doskonale sprawdzają się w przypadku restauracji, bistro, a nawet food trucków ze względu na ich mobilność. Potykacze z nadrukiem z powodzeniem można umieścić również przed pubem, a nawet przy wejściu do drogerii i apteki.