Wybór najlepszych leżaków reklamowych ma niezwykle istotne znaczenie dla powodzenia kampanii promującej firmy oraz ich usług lub oferowanych produktów. Dlatego w poniższym wpisie podpowiadamy, czym kierować się w wyborze, z uwzględnieniem rodzajów zastosowanych materiałów, funkcjonalności, jak i ceny tego typu reklamowych mebli outdoorowych. Zachęcamy zatem do lektury!
Materiał i jakość wykonania to jeden z kluczowych elementów wyboru najlepszych leżaków reklamowych
Dobry leżak reklamowy jest przede wszystkim trwały. Wszystkie elementy konstrukcji powinny być dobrze spasowane i równe tak, aby z jednej strony rewelacyjnie się prezentowały, a z drugiej aby zapewniały one bezpieczeństwo użytkowania. Większość tego typu mebli reklamowych ma siedzisko oraz oparcie wykonane z materiałów tekstylnych, co pozwala na dobre wyeksponowanie nadruku reklamowego. Nasza firma stawia na materiały bawełniane, basenowe, poliestrowe, płócienne, na których nanosimy nadruk metodą sitodruku oraz nadruku sublimacyjnego. Dzięki temu nasze leżaki reklamowe są trwałe i świetnie prezentują się przez bardzo długi czas.
Dlaczego leżak reklamowy z drewna przeważa nad meblami reklamowymi wykonanymi z innych materiałów?
Spośród wielu rodzajów reklamowych leżaków bez wątpienia to te wykonane z drewna wybijają się na pierwszy plan. Wynika to z faktu, że mają one bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Są one bardzo wytrzymałe i świetnie się prezentują zarówno na eventach plenerowych, jak i tych wydarzeń branżowych odbywających się wewnątrz pomieszczeń.
Warto w tym miejscu wspomnieć, że nasza firma do produkcji leżaków reklamowych z drewna wykorzystuje bardzo trwałe drewno bukowe pierwszej klasy. Co niezwykle ważne, jest to drewno bezsęczne, co wpływa na ich aspekt estetyczny, ale także na ich żywotność, ponieważ materiał pozbawiony jest wszelkich defektów. Leżaki reklamowe z drewna są o wiele trwalsze od tych wykonanych z plastiku, przeważają również nad metalowymi swoją wagą oraz tym, że nie rdzewieją.
Zwróć uwagę na funkcjonalność reklamowych leżaków
Efektowny design i możliwość eksponowania reklamy to nie jedyne aspekty, na jakie należy zwrócić uwagę przy wyborze leżaków drewnianych reklamowych. Aby ich zastosowanie przyniosło sukces w postaci zwiększenia widoczności marki, a tym samym zwiększenia poziomu sprzedaży, konieczne jest uwzględnienie kwestii funkcjonalności.
Dobry i praktyczny leżak reklamowy powinien posiadać możliwości regulacji kąta oparcia, dzięki czemu osoby z nich korzystające mogą dopasować go do własnych preferencji odnośnie poczucia komfortu. Wśród naszych propozycji warto wymienić drewniany leżak reklamowy STANDARD 120 o wymiarach 120 x 54 x 3,2 cm, który po złożeniu ma wymiary standardowej euro palety, co znacznie ułatwia ich transport, na przykład na różnego rodzaju eventy. Zapewniają one wysoki komfort siedzenia przede wszystkim z uwagi na możliwość trójstopniowej regulacji pochylenia oparcia.
Taka sama cecha odnosi się również do drewnianego leżaka reklamowego KOMFORT o wielkości 125 x 61 x 3,2 cm, jednak w tym przypadku zastosowano także podłokietniki, na których można oprzeć ramiona podczas siedzenia.
Weź pod uwagę budżet
Wysokiej klasy reklamowe leżaki pozwalają skutecznie wypromować marki oraz firmy. Warto jednak wziąć pod uwagę również budżet, jakim firma dysponuje, zwłaszcza wtedy, gdy konieczny będzie zakup większej liczby tego rodzaju mebli reklamowych, na przykład na konferencje, czy inne eventy. Zachęcamy do kontaktu z firmą Leżakowo – nasi pracownicy pomogą w zakresie wyboru odpowiedniego modelu reklamowego leżaka z drewna, ponadto dokładnie wycenią każde zamówienie, dostosowane do budżetu, jakim dana firma dysponuje.
Poznaj produkty z naszej oferty i przeczytaj także inne wpisy blogowe:
– Leżaki klasyczne drewniane reklamowe
– Leżaki drewniane personalizowane reklamowe
– Leżak basenowy premium reklamowy
– Leżaki reklamowe vs. reklama online
– Leżak drewniany – praktyczne wskazówki dotyczące pielęgnacji w zimie
– Leżaki reklamowe a budowanie świadomości marki. Jak leżaki wpływają na rozpoznawalność marki?