Działania znane pod angielską nazwą employer brandingu w naszym kraju znane są pod polską nazwą budowania marki pracodawcy. Realizacja takich działań odbywa się zarówno na płaszczyźnie wewnętrznej, jak i zewnętrznej. W ten sposób zwiększa się prestiż danego pracodawcy, możliwe jest także pozyskanie większej liczby potencjalnych pracowników, klientów, czy poszerzenie bazy biznesowej partnerów.
Dotychczas około 62 procent firm stosuje zewnętrzne formy promocji w ramach employer brandingu, z czego aż 76 procent to działania prowadzone przez duże firmy, które stawiają na zwiększanie widoczności i budowanie świadomości między innymi poprzez udział w targach pracy, czy współpracą z uniwersyteckimi biurami karier.
W employer brandingu doskonale sprawdzają się materiały reklamowe od Leżakowo. Warto w tym miejscu zwrócić uwagę na sposób ich wykonania – wykorzystujemy bowiem wysokiej klasy materiały, wpływające na trwałość oraz nienaganny wygląd poszczególnych produktów. Dzięki temu przedsiębiorca może dobitnie pokazać, że zwraca uwagę na każdy, nawet najmniejszy aspekt swojej działalności. Ponadto stosujemy zaawansowane metody znakowania, takie jak nadruk sublimacyjny, zgodnie z paletą CMYK oraz PANTONE, dzięki czemu materiały promocyjne mają żywe i mocno nasycone kolory, które odporne są na działanie promieniowania UV, przez co dobrze prezentują się nie tylko w pomieszczeniach, ale także poza nimi. Wykorzystujemy również metodę sitodruku, która pozwala stworzyć bardzo wytrzymały nadruk, zintegrowany z tkaniną.
Jakie produkty Leżakowo sprawdzą się w wewnętrznym employer brandingu?
W ramach wewnętrznego employer brandingu doskonale sprawdzą się produkty od Leżakowo, które przypadną do gustu pracownikom – można je wręczać na przykład z okazji urodzin pracowników, czy świętując sukcesy firmowe, na przykład podpisanie bardzo dobrej umowy, czy ukończenie ważnego projektu. Wiele produktów sprawdza się również do stworzenia strefy wypoczynkowej dla pracowników. Wśród nich warto wymienić między innymi flagowe produkty z naszej oferty, czyli drewniane leżaki reklamowe z możliwością wyboru koloru stelaża z palety brązów oraz żywszych kolorów – od ciepłych odcieni żółci, pomarańczy i czerwieni po chłodne tony błękitu, szarości i bieli. W wewnętrznym employer brandingu świetnie sprawdzą się zwłaszcza drewniane leżaki z nadrukiem CHILL o wymiarach 128 x 56 x 3,2 cm. To nowy produkt w naszej ofercie, który wyróżnia elegancki design, ale także wysoki poziom komfortu, co z pewnością zostanie docenione przez pracowników podczas przerw od pracy.
W działania employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa wpiszą się także leżaki drewniane z logo HANDLE o wielkości 125 x 54 x 3,2 cm. Ma on klasyczny design, ale wyposażony jest w trójstopniową regulację pochylenia oraz otwór ułatwiający przenoszenie.
Wśród produktów wręczanych pracownikom w ramach employer marketingu warto wymienić między innymi czapki oraz kominy z nadrukiem firmowym, które oferowane są w wariancie one size, dlatego sprawdzą się w przypadku szerokiego grona osób.
Polecamy zadbać o potrzeby pracowników także w czasie wyjazdów integracyjnych, w czym pomocne okażą się zwłaszcza koce reklamowe w wielu różnych rozmiarach, wykonane z mikrofibry, polaru, czy materiału typu minky, które są bardzo miłe w dotyku, przez co z pewnością umilą one czas spędzany wspólnie w gronie współpracowników.
Produkty Leżakowo, które sprawdzą się w zewnętrznym employer brandingu
Zewnętrzny employer branding pozwala zbudować pozytywny wizerunek firmy wśród innych odbiorców, na przykład podczas targów branżowych, w czym pomocne okazują się nasze reklamowe windery, stworzone na bazie materiału z włókna szklanego, które jest bardzo wytrzymałe i pozwala dobrze wyeksponować przygotowane elementy identyfikacji wizualnej firmy, takie jak logo oraz nazwa. Istotne jest tutaj zachowanie spójności pod względem kolorystyki i designu. Obok wspomnianych winderów dobrze prezentują się nie tylko nasze leżaki, ale także szeroki wybór tekstyliów, w tym ręczniki plażowe reklamowe z nadrukiem wykonane z gładkiej mikrofibry lub tkaniny poliestrowo-bawełnianej, które sprawdzą się zwłaszcza podczas plenerowych eventów nad wodą.
Takie działania w ramach employer brandingu wspomogą również nasze reklamowe parawany reklamowe z możliwością doboru tkaniny bawełnianej, poliestrowej, czy mikrofibry, które wsparte są na drewnianych stelażach z zaokrąglonymi końcami. Można dobrać do nich różną liczbę paneli o wielkości 75 cm, które świetnie wyeksponują reklamę każdej firmy, zwiększając jej widoczność wśród odbiorców.
Zobacz produkty z naszej oferty i przeczytaj inne wpisy blogowe:
– Leżak duo z podwójną tkaniną premium