Reklama stojąca – czym jest i jak ją wykorzystać do promowania firmy

Reklama stojąca charakteryzuje się tym, że chociaż jest ulokowana na gruncie, nie jest do niego trwale przytwierdzona. Wówczas określa się ją jako wolnostojącą. Konstrukcja jest obciążona, na przykład krawężnikami lub płytami betonowymi, jednocześnie będąc łatwą do zdemontowania. Pamiętaj, że ta forma stelażu zapewnia jej stabilność. Dodatkowo warto wspomnieć, że tego typu reklama stojąca, czyli na przykład billboard nie pozostawia uszczerbku na podłożu. Pochylmy się też nad tym, jakie rodzaje reklam wolnostojących wyróżniamy. Są to wspomniane wcześniej billboardy, które instaluje się w miastach i przy drogach niższego rzędu oraz konstrukcje reklamowe, montowane wzdłuż dróg szybkiego ruchu.

Jaką reklamę stojącą wybrać?

Jeśli decydujesz się na reklamę stojącą promującą firmę, zadbaj o jej widoczność dla potencjalnych klientów. Co to oznacza? Wynajmij miejsce w takiej lokalizacji, w której na ogół przebywa Twoja grupa docelowa. Dobrym pomysłem jest też ulokowanie na banerze reklamowym drogowskazu-strzałki wskazującej drogę do Twojej firmy. Pamiętaj o podaniu adresu! Zwróć też uwagę na wymiary reklamy. Musi być ona łatwo zauważalna i jednocześnie zapadająca w pamięć. Możesz zszokować co nieco odbiorcę, jednak tutaj istotny jest umiar. Promocja ma być chwytliwa, nie oburzająca, czy nachalna. Zwykle dobrze sprawdza się humorystyczne podejście do projektu. Baw się kreatywnością, graj skojarzeniami i wykorzystaj wszelkie dostępne atuty otoczenia.

Windery - reklama stojąca promująca firmy

A co powiesz na niestandardową reklamę?

Wiesz, że reklama może być niestandardowa? Przykładem takiego zabiegu jest sięgnięcie po przedmioty codziennego użytku i nadanie im zupełnie nowego charakteru. Chodzi o to, żeby umieścić reklamę tam, gdzie nie do końca spodziewa się jej odbiorca, ale także, żeby dana rzecz nie była przypadkowa.

Jeśli Twoja działalność gospodarcza opiera się na przyjmowaniu klientów na zewnątrz, możesz sięgnąć po nietypowe siedziska. Leżaki i krzesła to klasyka, która także dobrze się sprawdzi, ale co powiesz na hamak reklamowy? Twój klient będzie mógł odpocząć, a nazwa Twojej firmy będzie łatwa do zauważenia. Polecamy też parawan reklamowy, czyli must-have na sezon letni. Ta propozycja sprawdzi się w przypadku lokali i stoisk gastronomicznych w okolicy plaży lub kąpieliska. Nasze produkty są wykonywane z takich materiałów jak bawełna, poliester i mikrofibra o gramaturze 90-220 g/m2. Dostępne opcje nadruku to sitodruk oraz sublimacja. Spersonalizowany design pozwoli Ci się wyróżnić.

Parawan reklamowy - reklama stojąca promująca firmy

A może wolisz klasykę?

W naszej ofercie znajdziesz też klasyczne rozwiązania! Jakie? Na przykład windery reklamowe. To mobilne, lekkie i wytrzymałe flagi. Możesz kojarzyć je jako formy promocji nie tylko małych lokalnych firm, ale też tych światowej rangi, gigantów na danym rynku. Dlatego, niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju jest Twoje przedsiębiorstwo, tego typu reklama stojąca jest dla Ciebie odpowiednia. Oferujemy windery w trzech rozmiarach do wyboru z podstawami dostosowanymi do terenu, na jakim stoją. Jeżeli w Twojej okolicy znajduje się tylko jedna firma – Twoja, a reszta otoczenia to budynki prywatne, flaga z logo Twojej marki pozwoli Ci się wyróżnić. Dzięki temu nie tylko łatwiej będzie znaleźć konkretną lokalizację, ale też uda Ci się podkreślić Twoje profesjonalne podejście do tematu. To dodatkowa zachęta dla klienta! Zachęcamy do tego, żeby zapoznać się też z innymi gadżetami reklamowymi, które u nas znajdziesz. Dbamy o jakość i dokładność wykonania każdego produktu.

Zobacz produkty z naszej oferty i przeczytaj inne wpisy blogowe:

Materace z logo

Ręczniki reklamowe

Leżaki drewniane producent

Co to jest reklama komercyjna?

Jak stworzyć reklamę graficzną?

Jakie są strategie funkcjonalne w marketingu?