Leżaki reklamowe a trendy marketingowe

Reklamowe leżaki są istotnym narzędziem w promowaniu firm oraz ich usług oraz produktów. Chociaż kojarzone są z lokalną reklamą typu outdoor, to zakres ich oddziaływania jest znacznie większy. W poniższym wpisie pokazujemy, w jaki sposób je wykorzystać zgodnie z aktualnymi trendami marketingowymi – zachęcamy do lektury!

Leżaki w kampaniach outdoorowych – jak wykorzystać potencjał przestrzeni publicznej?

Leżaki reklamowe, zwłaszcza wykonane z drewna są idealnym narzędziem reklamy zewnętrznej. Mają one znaczną przewagę nad reklamą wielkoformatową tym, że znacznie lepiej przyciągają one uwagę odbiorców. Ponadto nie tylko eksponują one materiały promocyjne, ale mają także praktyczne zastosowanie, można na nich bowiem komfortowo wypoczywać. Obecnie specjaliści dostrzegają ogromny potencjał w przestrzeni publicznej, co bardzo dobrze widać na przykładzie miast inwestujących w drewniane leżaki reklamowe. Tego typu meble kojarzone są z letnim wypoczynkiem w nadmorskich kurtortach, są one jednak chętnie stosowane także w centrach miast, parkach, czy przy brzegach rzek, gdzie powstają sztuczne plaże. W takim przypadku dobry leżak powinien być nie tylko efektowny, ale jednocześnie zapewniać wysoki komfort użytkowania. Dlatego szczególnie polecamy dostępne w naszej ofercie modele, w tym między innymi:

Reklamowy drewniany leżak Handle, który wyróżnia się obecnością uchwytu ułatwiającego jego przenoszenie. Ma on wymiary 125x54x3,2 cm, ponadto jest designerski i nowoczesny, dlatego z pewnością będzie przykuwał spojrzenia odbiorców.

Drewniany leżak reklamowy DUO z podwójną tkaniną o rozmiarze 129x115x3,9 cm przeznaczony jest do siedzenia dla dwojga osób. Ma on duża powierzchnię reklamową, a także dodatkową listwę o przekroju 4 cm, co zwiększa wytrzymałość mechaniczną tego modelu.

Leżak drewniany MIDI BIG o wielkości 190×172,5×8 cm w sposób szczególny zwraca na siebie uwagę. Ma on bowiem niestandardowe wymiary, które przykuwają wzrok. Są one jednocześnie doskonałym miejscem do wyeksponowania efektownej reklamy, którą można wykorzystać do promocji marek, ale także w kampaniach reklamowych miast.

Leżaki w social media – jak zachęcić klientów do dzielenia się zdjęciami?

Efektowny design leżaków reklamowych jest w stanie dobrze wypromować marki również w sieci. W takim przypadku doskonałym rozwiązaniem jest zastosowanie haseł, które będą na długo zapadać w pamięci odbiorców. Warto pamiętać także o tym, że social media to domena osób młodych, zwłaszcza millenialsów i pokolenia Z. Dobrym pomysłem jest zastosowanie hashtagów, ułatwiających odnalezienie dodatkowych materiałów promocyjnych marki, ale także zastosowanie kodu QR. Może to być odnośnik do konkursu, czy kodu rabatowego, co w połączeniu z dzieleniem się zdjęciami leżaków w mediach społecznościowych pozwoli znacznie zwiększyć widoczność marki.

Leżaki w marketingu sensorycznym – jak budować pozytywne skojarzenia z marką?

Znane jest powiedzenie, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Dotyczy to także leżaków reklamowych. Tutaj pod uwagę należy wziąć przede wszystkim ich kolorystykę. Po pierwsze, powinna być ona spójna z całym systemem identyfikacji wizualnej marki. Jest to pierwszy krok ku budowaniu świadomości, a z czasem także i zaufania do marki. Po drugie, kolorystyka również ma wpływ na odbiór leżaków reklamowych. Zimne barwy kojarzone są z profesjonalizmem, przypisywane są często branży technicznej, czy ekonomicznej. Ciepłe barwy z kolei wzbudzają wśród odbiorców potrzebę kupna, dlatego dobór kolorystyki ma w tym przypadku pierwszorzędne znaczenie. Marketing sensoryczny uwzględnia szeroki zakres potrzeb użytkowników, dlatego pod uwagę warto wziąć także kwestię zastosowanych materiałów. Powinny być one wykonane z tkanin miłych w dotyku, co zwiększy komfort wypoczywania i przyczyni się do pozytywnego postrzegania marki. Nasza firma kładzie na to szczególny nacisk, dlatego oferujemy wybór tkanin płóciennych, bawełnianych, poliestrowych oraz basenowych w zależności od potrzeb użytkowników oraz szeroko pojętej grupy docelowej.

W obecne trendy marketingowe wpisują się nasze leżaki reklamowe realizowane dla firm, które dbają o spójność systemu identyfikacji wizualnej. Doskonałym przykładem jest realizacja drewnianych leżaków dla lodziarni. Na pierwszy plan wybija się przede wszystkim jasnobłękitny kolor materiału, odpowiadający barwie lokalu, a także znajdującemu się wewnątrz neonowi. Dla lodziarni stworzyliśmy dwa rodzaje drewnianych leżaków reklamowych – jeden z nich zawiera chwytliwe hasło „Kochaj Lody, Kochaj Siebie”, a drugi ma aplikacje w postaci drobnych rożków. Lodziarnia z takimi narzędziami reklamowymi pozwoliła pozyskać jeszcze szersze grono konsumentów.

Zobacz produkty z naszej oferty i przeczytaj także inne wpisy blogowe:

Leżaki z podłokietnikami reklamowe

Leżaki klasyczne drewniane

Leżak basenowy premium

Leżaki drewniane Big Line reklamowe

Leżaki reklamowe a zrównoważony rozwój w biznesie

Leżaki reklamowe a budowanie świadomości marki. Jak leżaki wpływają na rozpoznawalność marki?

Leżaki reklamowe vs. reklama online

Jak leżaki do opalania mogą reklamować twoją firmę?