Content marketing odgrywa obecnie istotną rolę w budowaniu świadomości marki, przyczyniając się tym samym do wzrostu zainteresowania oferowanymi produktami lub usługami. Przydatne w tym okazują się liczne artykuły, w tym leżaki reklamowe – o tym, jak je wykorzystać przeczytacie w naszym najnowszym wpisie, zatem zachęcamy do lektury!
Jak tworzyć angażujące treści związane z leżakami?
Angażujące treści związane z leżakami powinny wzbudzać wśród odbiorców emocje. Kluczowe jest opowiadanie o produkcie tak, aby podkreślić jego charakter kojarzący się głównie z wypoczynkiem i relaksem. Dlatego zarówno w przekazie słownym, jak i wizualnym warto jest zastosować taki przekaz, który rozbudzi wyobraźnię odbiorców. Przydatne okażą się w tym dostępne w naszej ofercie drewniane leżaki reklamowe, a zwłaszcza:
• Leżak CHILL o wymiarach 128x56x3,2 cm, który charakteryzuje się nowoczesnym designem i maksymalnym poczuciem wygody.
• Leżak KOMFORT o wielkości 125x61x3,2 cm wyposażony w wygodne podłokietniki, na których można oprzeć ramiona podczas wypoczywania.
• Leżak CLASSIC DRINK o wymiarach 140x70x3,2 cm wyposażony jest w podłokietniki, a jeden z nich ma także otwór na napój, w tym modelu zastosowano także trzystopniową regulację pochylenia oparcia.
Każdy z naszych leżaków wykonany jest z niezwykle wytrzymałego drewna bezsęcznego bukowego pierwszej klasy. Istnieje ponadto możliwość dopasowania rodzaju tkaniny do potrzeb konsumentów spośród materiałów płóciennych, bawełnianych, poliestrowych i basenowych.
Zachęcamy do zapoznania się z realizacjami zamówień na leżaki reklamowe dla marek takich jak, np.: Służę Kawą. Jest to warszawska kawiarnia zlokalizowana na Mokotowie, która jest ważnym ośrodkiem kultury na mapie Warszawy. Stelaż z drewna bukowego wraz z kontrastującym materiałem w czarnym kolorze przykuwa spojrzenia finezyjnym logo „Służę Kawą”, gdzie litera „U” ma postać filiżanki z parującą kawą. Slogan z dużym logo zachęca do skorzystania z oferty kawiarni – przekaz wzmacnia także znajdujący się w pobliżu potykacz.
Leżaki jako element kampanii w mediach społecznościowych
Chociaż leżaki reklamowe są wprost kojarzone z reklamą typu outdoor, to okazuje się, że mogą być stosowane do promowania produktów oraz usług w mediach społecznościowych. Warto zaangażować do tego odbiorców za pomocą naszych leżaków z kolekcji BIG LINE, ponieważ ich niestandardowe wymiary szczególnie przykuwają wzrok. Doskonale sprawdzi się zwłaszcza leżak BIG XXL dedykowany 3-4 osobom o maksymalnym dopuszczalnym ciężarze 250 kg. Ich duże wymiary (250×172,5×8 cm) sprawia, że elementy identyfikacji wizualnej będą doskonale widoczne. Ponadto tak wyjątkowy model leżaka spotka się z ogromnym zainteresowaniem odbiorców, dzięki czemu chętnie będą dzielili się oni jego zdjęciami w mediach społecznościowych.
Wykorzystanie leżaków w storytellingu marki
Storytelling, czyli sztuka opowiadania o produkcie pozwala odbiorcom identyfikować się z daną marką. Nie od dziś wiadomo, że leżaki reklamowe choć niosą przekaz promujący produkt lub usługę, to jego przeznaczenie wprost sugeruje nam związek w wypoczynkiem i relaksem. Dlatego ich wykorzystanie świetnie sprawdza się przy tworzeniu historii wielu produktów, a także szeroko zakrojonych kampanii:
• Powszechne zastosowanie obejmuje wykorzystanie ich do reklamowania napojów. Widoczne jest to w wielu reklamach telewizyjnych oraz internetowych, gdzie ukazane są osoby pijące orzeźwiające napoje podczas relaksowania się na drewnianym leżaku. Zastosowanie logo i nazwy marki na tkaninie tego reklamowego mebla sprawia, że przekaz reklamowy się wzmacnia, a wizerunek marki zostaje w pamięci odbiorców na długo.
• Reklamowe leżaki z drewna są świetną opcją promowania miast. Meble kojarzone z wypoczynkiem będą doskonałym narzędziem do opowiadania historii miast, celem promowania ich pod kątem turystyki.
Kluczem do sukcesu jest odpowiedni scenariusz, uwzględniający unikalność historii oraz jej emocjonalny przekaz, który trafi do odbiorcy, co pozwoli zbudować więź między marką a odbiorcą. W powyższe założenia wpisuje się realizacja drewnianych leżaków do kawiarnio-herbaciarni. W tym przypadku wykorzystaliśmy drewniany stelaż oraz nadruk prezentujący ziarna kawy wraz z logo marki. Wygodny i efektowny leżak zastosowany w tym miejscu pozwolił klientom zrelaksować się przy zapachu aromatycznych herbat oraz ziaren kawy, co wzmocniło w nich chęć zakupu produktów.
Zobacz produkty z naszej oferty i przeczytaj także inne wpisy blogowe:
– Leżaki z podłokietnikami reklamowe
– Leżaki reklamowe a zrównoważony rozwój w biznesie
– Personalizacja leżaków reklamowych
– Leżaki reklamowe a trendy marketingowe
– Gdzie umieścić leżak reklamowy, aby maksymalizować jego wydajność?